Структура метадычнай сеткі
- Метадычны савет;
- ВМА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу;
- ВМА настаўнікаў гуманітарнага цыклу;
- ВМА настаўнікаў пачатковых класаў і педагогаў дашкольнай адукацыі;
- ВМА класных кіраўнікоў;
- Пастаянна дзеючы семінар.
Адзіная метадычная тэма:
“Удасканальванне прафесіянальнай кампетэнтнасці педагогаў па выкарыстанню тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе”.
Задачы:
1. Павышэнне ўзроўню педагагічнага майстэрства настаўнікаў і іх прадметна-метадычнай кампетэнтнасці з улікам іх запытаў і вынікаў дыягностыкі, кіраванне працэсам прафесійнага і асабаснага развіцця педагога, метадычнае суправаджэнне атэстацыі
2. Уключэнне настаўнікаў у дзейнасць па ўдасканаленні выкарыстання тэхналогій візуалізацыі, іх прымяненні пры выкладанні прадметаў гуманітарнага цыклу на базавым і павышаным узроўні, пры выкладанні факультатыўных заняткаў.
3. Стварыць умовы для папулярызацыі канструктыўных і перспектыўных педагагічных ідэй па павышэнні якасці адукацыі праз правядзенне тэматычных метадычных мерапрыемстваў для педагогаў, арганізацыю самаадукацыі настаўнікаў.
4. Арганізацыя метадычнай дапамогі пры правядзенні работы з адоранымі вучнямі праз выкладанне прадметаў, праз узмацненне выхаваўчага патэнцыялу урокаў (вучэбных, факультатыўных), пазаўрочных мерапрыемстваў, праз удзел у алімпіядах і конкурсах.
5. Інфарміраванне педагагічных работнікаў аб нараматыўным, прававым, навукова-метадычным забеспячэнні адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах, навінках педагагічнай літаратуры.
Склад метадычнага савета
- Шупранава .Ж.В. – намеснік дырэктара па ВВР, старшыня метадычнага савета;
- Сеўрукова Л.І. - кіраўнік ВМА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу, член метадычнага савета;
- Скрыпчанка І.М. - кіраўнік ВМА настаўнікаў гуманітарнага цыклу, член метадычнага савета;
- Прыходькіна А.Л. - кіраўнік ВМА настаўнікаў пачатковых класаў і выхавацеляў ясляў-сада, член метадычнага савета;
- Прохарава І.В. - кіраўнік ВМА класных кіраўнікоў, член метадычнага савета;